Customer service medewerker

Functie Voor de functie als Customer Service medewerker in Evere ben je de eerste contactpersoon voor particulieren Je helpt consumenten met al hun vragen en problemen (defecten, storingen) bij het gebruik van onze huishoudelijke toesen Tijdens het contact zorg je dat je alle nodige informatie volledig en correct registreert zodat de apparaten goed en efficiënt hers kunnen worden Je bezorgt consumenten informatie over het onderhoud, de installatie, eventuele promotiecampagnes, acties, evenementen en andere diensten

Bedrijfsinformatie
Onze klant is een globale leider in huishoudtoesen, gebaseerd op een sterk consumenten inzicht en ontwikkeld in nauwe samenwerking met professionele gebruikers. Zij bieden zorgvuldig ontworpen, innovatieve oplossingen voor particulieren en bedrijven, met producten, zoals koelkasten, vaatwassers, wasmachines, fornuizen, stofzuigers, air conditioning en kleine huishoudelijke apparaten.
Jouw profiel Voor de functie als Customer service medewerker in Evere zijn wij opzoke naar Ben je vloeiend in het Nederlands? Heb je een sterk probleemoplossend vermogen? Je hebt het vermogen om op een heldere en vriendelijke manier complexe informatie te verstrekken Of het nu gaat om een gesprek of een , jouw uitstekende communicatie skills zorgen ervoor dat elke klant zich begrepen en gewaardeerd voelt Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (besing, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...) De klant informeren over de kenmerken van de producten
De klant adviseren bij zijn keuze Zich voorsen aan de
De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...) De beschikbaarheid van het product, de dienst controleren
De gegevens van de besing, de reservatie, ... invoeren Aanbod Voor de functie als Customer service medewerker in Evere krijg je het volgende aanbod Een contract optie vast Een bruto maandloon afhankelijk van jouw werkervaring Extralegale voordelen maaltijdcheques, ecocheques, transportvergoeding, thuiswerkvergoeding (bij vast contract ook groeps- en hospitalisatieverzekering) Een werkrooster van u/week ADV dagen + thuiswerk na inwerkinsgperiode ( dagen op kantoor). à keer per maand werken tot u (dit wordt een maand op voorhand doorgegeven). Er worden opleiding voorzien over de producten, E-learnings, je hebt een persoonlijke coach die je wegwijst maakt, en om de maanden wordt er in de showroom een opleiding gegeven Wat kan je je voorsen bij de werksfeer? De collega's zijn heel open en dynamisch, er heerst een familiale sfeer waarbij de liefde door de maag gaat. Maandelijk is er de zweedse traditie, FIKA. Er zijn coffee breaks, ontbijtjes voorzien, verjaardagen worden gevierd etc. Hoe ziet de sollicitatieprocedure er uit? Eerste gesprek digitaal met HR Tweede gesprek digitaal met Teamleaders Derde gesprek is ter plaatse om kennis te maken met de werkvloer en de collega's Solliciteren

CÉLINE PLAS

 


Customer service medewerker
2024-04-17 - 2024-06-10

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: HAREN (BRUSSEL-STAD)

Land: België
Postal Code: 1130
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share